Predaja ključa 2019

Ključ si je priboril 3. č!

Kako je potekala tradicionalna predaja ključa?

V petek, 17. 5. 2019, ko so v šoli še zadnji šolski dan preživljali četrtošolci, je potekala tudi predaja šolskega ključa, v kateri so, tako kot vsako leto, sodelovali dijaki 3. letnika. Začetni del je bil sestavljen iz šestih nalog. Prva je potekala pred dogodkom, saj so dijaki 3. letnika lahko prejšnje lastnike ključa, 4. c, razvajali že nekaj časa, tako da so jim nosili sladkarije, jih spodbujali pri pripravah na maturo in si tako pridobili začetne točke.

Prva točka v petek je bila predstavitev posameznega razreda. Z rimami so se predstavili 3. a, 3. c, 3. č in 3. f. Pri tem so nekateri v svoje ‘pesmi’ vključili profesorje, drugi pa dobre ali, na šaljiv način, slabe lastnosti posameznikov iz razreda. Videli smo tudi improvizacijo 3. b in ‘roast show’ 3. e. Potem so se predstavili še s plesno točko, pri kateri so nekateri zaplesali na Labodje jezero, drugi na Pojdi z menoj v toplice in Martinov lulček. Tudi 3. naloga je potekala pred predajo, vendar samo v petek, ko so po šoli iskali slike dijakov, izrezane iz  razredne slike 4. c. Pred zadnjo nalogo pred polfinalom, kvizom, sta voditelja Amadea Begović in Jaka Novak povedala, da so zelo sladkosnedni razred in da si lahko razredi pridobijo dodatno točko, če jim prinesejo sladoled. To je povzročilo, da je nekaj fantov in deklet kar odneslo v bližnji Spar ali Mercator in ker so prinesli vsaj osem škatel, so presežek razdelili med profesorje in nas, gledalce. Sledil je kviz, kjer so morali dijaki poznati nekaj splošnih dejstev o naši šoli, npr. o številu zaposlenih in starosti, pa tudi o maturantskem izletu in šolanju 4. c, npr. kdo je v Budvi ostal brez postelje in koliko dijakov je kadarkoli pelo v šolskem zboru.

V polfinalu so štele obrazne mišice

V polfinale, ki sta ga sestavljali dve nalogi, so se uvrstili štirje razredi, in sicer 3. a, 3. c, 3. č in 3. f. Pri prvi so morali izbrani posamezniki pokazati spretnost obraznih mišic, saj so morali napolitanko, položeno na oko, spraviti v usta brez pomoči rok. Ko jim je to uspelo, je prvi v koloni desetih sošolcev pred njimi dobil v usta karto, ki je morala potem od ust do ust potovati do konca kolone, ne da bi padla na tla. Pri tem je bilo seveda veliko smeha, saj so dijaki delali zanimive grimase, ko so poskušali napolitanke spraviti v usta, pri tem pa so te kar pogosto padale na tla.

Za drugo nalogo so morali polfinalisti izbrati dva hitra, enega pametnega in dva spretna dijaka iz vsakega razreda. Najprej sta morala hitra dijaka s teniško žogico v ustih steči od ene črte do druge in nazaj, ne da bi jima padla iz ust. Ko sta to naredila, je moral pameten dijak rešiti uganko in šele ko mu je to uspelo, sta lahko spretna dijaka poskušala počiti balon, ne da bi pri tem uporabljala roke. Obe polfinalni nalogi sta se točkovali z do tremi točkami – glede na to, kako hitro ju je razred opravil. Potem so se točke od začetka do vključno polfinala seštele in v finale sta se uvrstila 3. č in 3. f!

Finalni ping pong do ključa

Pri zadnji nalogi, ki je bila sestavljena iz štirih delov, si je moralo deset dijakov iz razreda med sabo zavezati vezalke na čevljih tako, da so sestavili en velik krog. Ker je priprava finalne naloge trajala malo dlje kot prejšnje, je 4. c ta čas izkoristil za to, da je predal svojo zapuščino svojim imenskih naslednikom, torej 3. c. Povedali so jim, da so v tem šolskem letu pri matematiki posadili sivko, ki jo sedaj predajajo njim. Pričakujejo, da bodo lepo skrbeli zanjo in da ne bo umrla, kar bo nadzirala prof. Tanja Veber. Po tem dogodku pa se je začel finale, zadnja naloga za predajo ključa. Najprej sta morala dijaka iz obeh razredov dvakrat z žogico za namizni tenis zadeti lonček, ki ga je držal eden od dijakov iz 4. c. Ko sta to naredila, so morali dijaki, ki so bili med sabo povezani z vezalkami, medse spraviti mizo, ki je bila postavljena nekaj metrov stran od njih, ne da bi jo pri tem premikali. Po tem, ko jim je to uspelo, sta si morala dva dijaka podajati žogico z zvezki, ne da bi padla na tla, njun cilj pa je bil, da žogico spravita v koš s štirimi namigi, kje na šoli se skriva ključ. Trije od teh namigov niso bili pravi, razreda pa sta lahko po šoli iskala ključ le z enim namigom naenkrat. Ko sta se oba finalista podala v iskanje, so se za večji učinek dramatičnosti zaprla vrata glavnega vhoda in dijaki so napeto spremljali, kdo bo prišel ven, ali bo imel v rokah ključ … Kmalu so se vrata odprla in skoznje je stopil dijak 3. č s ključem!

Glavno pravilo: imeti se fajn!

Zmagovalci so bili, razumljivo, zelo veseli, 3. f pa tudi ni dovolil, da bi jim poraz pokvaril dan. Valentin Šeško, predsednik 3. f, je povedal: »Naš razred se je na predajo odpravil z eno samo misijo in načelom – imeti se fajn. Tudi vnaprej pripravljeni točki sta bili v duhu zabave in njun cilj je bil nasmejati občinstvo. Celotna predaja je na koncu izpadla točno tako, kot smo si želeli, uživali smo maksimalno, poleg tega pa so uživali tudi vsi, ki so nas spremljali. Na tem mestu bi rad še enkrat pohvalil svoje sošolce za neverjetno vzdušje in razredničarko, prof. Polono Škornik, za podporo.« Bodočim tretješolcem pa svetuje, da si postavijo tri pravila, ki so: prvič, imamo se fajn; drugič, imamo se fajn in tretjič (ja, uganili ste), imamo se fajn!

Dijaki 3. č so morali za slovesen zaključek zapriseči, da bodo varovali našo šolo in ključ, da bodo na šolo ponosni in tudi bodo tudi oni šoli v ponos, da bodo spoštovali vse zaposlene na šoli in ohranjali dobre odnose z drugimi kajuhovci in da ne bodo nikoli pozabili najboljšega 4. c-razreda, ki jim je predal ta ključ. Kljub temu da bodo glavni na šoli, jim slava ne bo stopila v glavo in kljub maturi se bodo potrudili za prihodnjo predajo ključa, ki ga bodo naslednje leto predali razredu, ki si ga bo najbolj zaslužil. Za potrditev te zaprisege in konec predaje ključa 2019 so jih dijaki 4. c polili z vodo in potresli z moko. O zmagi je Jaka Kužner povedal: »Verjetno nismo bili najbolje fizično pripravljeni na igre v primerjavi z drugimi razredi, vendar pa smo prepričali z ogromno željo po zmagi. Bodočim 3. letnikom bi svetoval, da se na igrah čim bolj potrudijo in zabavajo.«

Lija Kužner

Foto: Jože Petrak Zajc

Dostopnost