Izmenjava na Madžarskem 2017

Aja Conradi, dijakinja 1. č-razreda, je trenutno na dvotedenski izmenjavi na Madžarskem, v mestu Veszprem, na pobrateni šoli, Gimnaziji Lovassy Laszlo, ki je ena izmed najboljših madžarskih gimnazij.  Živi v tamkajšnjem dijaškem domu in obiskuje pouk. Vabljeni k branju njenih zapisov:

Dnevnik 15.1.2017

Že ob vstopu v dom sem se čudila dejstvu, da me lasten oče ni smel pospremiti do izmenjva1sobe. Študentski dom je v lasti cerkve, zato so fantje in dekleta ločeni. Izvedela sem, da vsak dan molijo dvakrat. Zjutraj ob 7.00 in zvečer ob 19.30. Interneta v sobah ni, je le v skupni sobi, kjer smo lahko do 21.15.

Že v nedeljo sem izvedela svoj urnik. Dejstvo, da je prvi letnik srednje šole v Veszprému posvečen večinoma le učenju jezikov, me je navdušilo. Komaj čakam, da grem jutri v šolo!

Dnevnik 16.1.2017

izmenjava2Prvi dan v šoli je bil kar zanimiv. Kar nekaj dijakov je pristopilo do mene in me vprašalo, ali sem ’tista iz Slovenije’. Vsi so bili zelo prijazni. Pri treh urah angleščine sem predstavila Celje, našo šolo in Slovenijo. Prav tako sem imela nekaj prostega časa, ki sem ga preživela na hodniku oziroma v knjižnici in prepisovala snov.

Dnevnik 17.1.2017

Ponovno sem se vstala ob 6:30 in eno uro kasneje odšla v šolo. Danes sem imela le 3 izmenjava3šolske ure, ostalo pa sem se sprehajala po mestu ali pa delala domačo nalogo v knjižnici. Pri urah angleščine sem imela predstavitev o Sloveniji, zanimivo pa mi je, da vsako uro pišejo 5-minutni test. Profesorji so me v razred lepo sprejeli.

Dnevnik 21.1.2017

budapest1Končno sem dočakala Budimpešto! Iz Veszpréma smo odrinili ob 8. uri zjutraj in se z vlakom odpeljali proti glavnemu mestu. S prijateljicami smo igrale karte in poslušale glasbo, po slabih dveh urah pa le prispele v Budimpešto. Najprej smo se s podzemno železnico odpeljali v središče mesta. Ogledali smo si “Statue Of Freedom”. Nato smo se sprehodile do ene izmed ulic in nekaj spile. Ko smo prispele do “Heroe’s Square”, smo si ogledale kipe najbolj znanih junakov Madžarske. Skozi dan smo se prav tako veliko slikale. Potem smo šle do gradu ter drsališča. Proti opoldnevu smo se okrepčale v Burger Kingu. Za konec dneva pa smo odšle na višjo lego, kjer smo imele izjemen razgled na mesto. Na žalost parlamenta od blizu nismo videle. To je bila zame super izkušnja in upam, da še grem kdaj v Budimpešto