
V torek, 10. 9. 2019, je na ploščadi pred našo šolo potekal uradni sprejem dijakov prvega letnika. Najprej jih je pozdravil predsednik dijaške skupnosti Timotej Klinc, jim zaželel dobrodošlico na šoli, nato pa je prvošolce čakal prvi del sprejema – kviz. Ta je bil sestavljen iz desetih vprašanj, med drugim, kako se imenuje naša jedilnica, kam so šli dijaki četrtega letnika na maturantski izlet in koliko let je dr. Anton Šepetavc že ravnatelj (mimogrede, odgovor je trinajst let in ne štirideset, kot so dejali dijaki nekega razreda). Vsak pravilni odgovor je štel eno točko in po vseh vprašanjih je vodil 1. b z devetimi točkami. Drugi del sprejema je bil bolj fizičen; vsak razred si je izbral predstavnika, ki je moral teči v šolo in čim hitreje najti vrečko z lizikami, na kateri je bil napisan njegov razred. Tisti razred, katerega
predstavnik je iz šole pritekel prvi, je dobil še dodatnih deset točk, drugi osem, tretji šest, ostalih pet pa od pet do ene točke. Prvi se je pred šolo vrnil predstavnik 1. d, ki je s temi dodatnimi točkami osvojil tradicionalno lisičko. To jim je z besedami: »2. č vam čestita za zmago in upa, da boste naslednje leto enako dobro predali lisičko, kot smo jo mi letos,« predala
predsednica lanskega zmagovalnega razreda Maja Kresnik – Doberšek. Ana Nuša Anžič iz 1. d je povedala, da ji je bil sprejem všeč: »Lahko bi trajal še dlje, ker sem res uživala in mislim, da lahko to rečem kar v imenu vseh. Všeč so mi bila vprašanja in zdi se mi, da smo se takrat kot razred bolj povezali, sploh zaradi zmage – športniki pač radi zmagujemo.«
Kajuh Press
Objave društva Kajuh Press.
»Da se spoznamo in spoštujemo v drugačnosti!«
Nad izmenjavo na Madžarskem smo bile navdušene, a nas je zanimalo tudi, kaj o tem
menijo dijaki in seveda profesorice. O tem smo povprašale prof. Alenko Blake ter prof. Zsuzsanno Szito Holubne, ki je koordinatorka izmenjave na Madžarskem. Vprašale smo tudi nekaj dijakov gostiteljev iz madžarske gimnazije.
Kakšen je vaš pogled na odnos in povezanost med šolama?
Prof. Blake: Obe šoli sta zelo dobri in dobro organizirani, imata pa tudi zelo dobre in pridne dijake. Primerljivi sta tudi v nacionalnem merilu, obe spadata med pet najboljših šol v državi. Zdi se mi, da se odlično ujamemo tudi po človeški plati, predvsem s profesorji, ki so pridni, delavni in vso stvar dobro organizirajo, zato je z njimi lepo sodelovati. Imamo skupno zgodovino, ki nas povezuje, čeprav nam je njihov jezik tuj.
Prof Holubne: Mislim, da imamo odličen odnos, ker je vaša šola zelo podobna naši, po interesih, rezultatih, obnašanju. Skoraj tako se zdi, kot da ste del nas. To se je potrdilo tudi, ko smo bili v preteklih letih v Celju in videli vaš način dela.
Izmenjava z Madžarsko, tretji dan
Ob 7.45 smo se zbrali na vnaprej določenem mestu, kjer smo vstopili na avtobus. Današnji dan je bil namenjen ogledu …
Izmenjava z Madžarsko, drugi dan
Drugi dan na Madžarskem se je začel z zajtrkom pri družinah. Ob 7.45 smo se zbrali v gimnaziji Lovassy Laszlo …
Izmenjava na Madžarskem
V torek, 26. septembra, se je štirinajst dijakov z mentoricami odpravilo na izmenjavo z
dijaki madžarske gimnazije Lovassy Laszlo gimnazium. Sodelovanje med obema šolama je rezultat sodelovanja mest Celje in Veszprem. Na izmenjavi smo imeli dijaki priložnost spoznati življenje v naši sosednji državi, ki ima kljub podobnemu načinu bivanja zelo drugačno kulturo.
Izmenjava na Madžarskem 2019
Torek, 24. 9. 2019 Preteklo je že pol leta, odkar se nas je 14 dijakov odločilo, da se septembra udeležimo …
Festival športa in kulture v Ščjolkovem
Dijaki I. gimnazije v Celju (Dejan Kokanović, Tadej Teršek, oba 1. g, Jon Bezgovšek, 2.
f, Dejan Zvonar, 3. c, Lara Bezgovšek, 3. č, Jaka Muhedinovič, 3. d, Matic Conradi, 4. b, s spremljevalcem Brankom Bezgovškom) smo se tudi letos udeležili Festivala športa in kulture v Ščjolkovem. To je mesto v okolici Moskve, ki je od leta 2017 uradno pobrateno s Celjem. V Rusijo smo potovali z delegacijo Mestne občine Celje in dijaki Gimnazije Celje – Center, s katerimi smo se povezali v ekipo in se trudili v najlepši luči predstaviti naše knežje mesto in seveda tudi državo Slovenijo.
Dijaki obeh gimnazij smo se že pred odhodom v Rusijo večkrat srečali, da smo se spoznali in dogovorili, kako in s kakšno točko se bomo predstavili na festivalu. V sredo, 15. 5., smo se vsi skupaj odpeljali na Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana in nato poleteli do Moskve. Pristali smo v poznih popoldanskih urah. Ruski predstavniki so nas toplo sprejeli, nato pa je sledila še dolga vožnja do mladinskega kampa Junarmejec. Čeprav nas je potovanje malo utrudilo, po večerji dneva za nas še ni bilo konec, saj smo se družili ob prijetni glasbi in se pogovarjali dolgo v noč. Tako preživeti večeri so postali naša vsakodnevna navada.
“Tudi ko zmagaš, veš, da si lahko še boljši”
Intervju s karateistko Nušo Žerjav
Nuša Žerjav je 16-letna dijakinja 1. letnika splošne
gimnazije. Že 8 let trenira karate, v katerem je zelo uspešna. Trenira v Karate klubu Polzela, do 14. leta je bila v slovenski otroški karate reprezentanci, zadnji dve leti pa je v mladinski. V tem šolskem letu se je udeležila mnogih tekmovanj po Sloveniji in drugih državah, kjer je bila odlična. Na Balkanskem prvenstvu je zasedla 3. mesto, 9. na svetovnem pokalu, je državna prvakinja, ekipna državna prvakinja in pokalna zmagovalka. Osvojila pa je tudi 2. mesto za naj karateista.
Ključ si je priboril 3. č!
Kako je potekala tradicionalna predaja ključa?
V petek, 17. 5. 2019, ko so v šoli še zadnji šolski dan preživljali četrtošolci, je potekala tudi predaja šolskega ključa, v kateri so, tako kot vsako leto, sodelovali dijaki 3. letnika. Začetni del je bil sestavljen iz šestih nalog. Prva je potekala pred dogodkom, saj so dijaki 3. letnika lahko prejšnje lastnike ključa, 4. c, razvajali že nekaj časa, tako da so jim nosili sladkarije, jih spodbujali pri pripravah na maturo in si tako pridobili začetne točke.
Prva točka v petek je bila predstavitev posameznega razreda. Z rimami so se predstavili
3. a, 3. c, 3. č in 3. f. Pri tem so nekateri v svoje ‘pesmi’ vključili profesorje, drugi pa dobre ali, na šaljiv način, slabe lastnosti posameznikov iz razreda. Videli smo tudi improvizacijo 3. b in ‘roast show’ 3. e. Potem so se predstavili še s plesno točko, pri kateri so nekateri zaplesali na Labodje jezero, drugi na Pojdi z menoj v toplice in Martinov lulček. Tudi 3. naloga je potekala pred predajo, vendar samo v petek, ko so po šoli iskali slike dijakov, izrezane iz razredne slike 4. c. Pred zadnjo nalogo pred polfinalom, kvizom, sta voditelja Amadea Begović in Jaka Novak povedala, da so zelo sladkosnedni razred in da si lahko razredi pridobijo dodatno točko, če jim prinesejo sladoled. To je povzročilo, da je nekaj fantov in deklet kar
odneslo v bližnji Spar ali Mercator in ker so prinesli vsaj osem škatel, so presežek razdelili med profesorje in nas, gledalce. Sledil je kviz, kjer so morali dijaki poznati nekaj splošnih dejstev o naši šoli, npr. o številu zaposlenih in starosti, pa tudi o maturantskem izletu in šolanju 4. c, npr. kdo je v Budvi ostal brez postelje in koliko dijakov je kadarkoli pelo v šolskem zboru.
Filmski plesni večer 2019
Tradicionalni večer plesa I. gimnazije v Celju je bil v sredo, 3. 4., ob 18. 00 uri v Kulturnem centru Laško. Vsako leto je tema plesnega večera drugačna in zanimiva, pomembno je le, da v celoto poveže različne zvrsti plesa, s katerimi se plesalci predstavijo. Dijakinje in dijaki so plesali klasični balet, modern, disco, jazz balet, videli pa smo tudi sodobnejše zvrsti, kot so hip hop in break dance. Program so popestrili še otroci iz predšolske plesne ustvarjalnice Glasbene šole Laško-Radeče in skupina mažoretk. Zanimalo me je, od kod plesalci črpajo zanimive ideje in tako vsako leto znova presenetijo s pestrim programom. Zato sem govorila kar z mentoricama plesnega dogodka, profesoricama Damjano Rebek in Majo Medvešek, ki sta povedali: »Vedno poskušamo izbrati čim bolj raznoliko temo, kar je včasih precej težko, saj se ne sme biti enaka kot tema Top Classica. Vsako leto se pred začetkom srečamo s plesalci in naredimo manjši »brain storming«, dokler se ne porodi ideja, ki je všečna vsem in atraktivna za občinstvo. Tema filma se nam je zdela priročna tudi s tehničnega vidika, kjer nam je seveda pomagala naša izvrstna ekipa tehnikov.«